Τι απαντά η Βάσια Λόη για τις απουσίες στο γάμο της;

Κυριακή 6 Ιουνίου 2010 |


Μετά από όλα τα κακόβουλα σχόλια που ακούστηκαν για τις πολύκροτες απουσίες στο γάμο Βάσιας Λόη- Νικόλαου Μαδιά, η ξανθιά παρουσιάστρια θέλησε να βάλι κάποια πράγματα στη θέση τους μιλώντας τηλεφωνικά στο ραδιοφωνικό σταθμό Happy.

Όλοι είχαν σχολιάσει την απουσία της Φαίης Σορδά από το γάμο της Βάσιας Λόη ως την επιβεβαίωση της κόντρας τους και των τεταμένων τους σχέσεων. Ωστόσο, η Βάσια επιβεβαίωσε πως η Φαίη είχε καλεστεί κανονικά, αλλά για κάποιο λόγο δεν μπόρεσε να έρθει, χωρίς όμως να ξεκαθαρίσει το λόγο. Τι την πιέζουμε την κοπέλα; Μπορεί να μην τον ήξερε το λόγο ή απλά να μην ήθελε να τον κοινωποιήσει.

Ρωτήθηκε μάλιστα για την κόντρα που ακούγεται ότι έχουν οι δυο τους και δεν αρνήθηκε να δώσει μια απάντηση όλο νόημα: «Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Μιλάμε. Εγώ δεν έχω πρόβλημα, και φαντάζομαι ούτε και εκείνη».

Όσο για τη Σταματίνα, η Λόη αποκάλυψε ότι δεν καλέστηκε ποτέ. «Δεν καλώ και τον τελευταίο στο γάμο μου. Όσους δεν ξέρω και δεν μιλάμε δε τους καλώ»!!!!

Πάντως, κάτι μου λέει πως δεν θα μπορέσει όλος τυχαίως ούτε η Βάσια να παρευρεθεί στο γάμο της Φαίης Σκορδά. Όταν ρωτήθηκε επί του θέματος, απάντησε διπλωματικά «Δεν ξέρω αν θα πάω στο γάμο της Φαίης γιατί δεν ξέρω αν θα είμαι ακόμα εδώ. Έχουμε έναν γάμο στην Πάτμο την προηγούμενη και δεν ξέρω αν θα μπορέσω να πάω».
stifora.gr