Έρρικα Πρεζεράκου Δεν είναι στημένο το dancing with the stars

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010 |


Από μικρή χαρακτήριζε τον εαυτό της αγοροκόριτσο. Οι αγαπημένοι της γονείς, Ανδριάνα και Παναγιώτης, ούτε που θα φαντάζονταν ότι η μικρή Έρρικα θα προτιμούσε να παίζει ποδόσφαιρο παρά το παιχνίδι με τις κούκλες. Μεγάλωσε στη Νέα Φιλαδέλφεια, ενώ είχε κάνει μαθήματα χορογραφίας.Τελικά, είναι στημένο το παιχνίδι;Όχι, σε καμία περίπτωση.
Αν κάποιος από τον κόσμο έχει διαφορετική άποψη, μπορεί με την ψήφο του να ρυθμίσει το αποτέλεσμα και αυτά τα αποτελέσματα είναι, πιστεύω, ελεύθερα στον καθένα να τα ελέγξει. Ο κόσμος έχει τον πρώτο λόγο στο παιχνίδι αυτό και μπορεί να δράσει ανά πάσα στιγμή και να ανατρέψει το
αποτέλεσμα.Αν ήταν στημένο το παιχνίδι, θα έβγαινες να το πεις;Και βέβαια. Για ποιο λόγο να το κρύψω;Πολλά έχουν ειπωθεί και για τα χρήματα που παίρνετε.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μιλούν για τα χρήματα αυτά. Υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν πρόβες καθημερινά μέσα σε μια σχολή κι αν δεν ήταν στο παιχνίδι ενδεχομένως θα δούλευαν. Δεν καταλαβαίνω γιατί στην περίπτωση αυτή οι άνθρωποι που δουλεύουν καθημερινά με πρόβες δεν πρέπει να πληρώνονται.Είσαι ικανοποιημένη λοιπόν από τα χρήματα;Δεν θέλω να απαντήσω. Το πιο σημαντικό στοιχείο αυτής της εκπομπής, που τη διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες, είναι ότι 100.000 ευρώ θα πάνε στο Make a Wish.
Στα προσωπικά σου πώς είσαι; Είσαι ερωτευμένη;Είμαι σε μια μεταβατική περίοδο. Πρόσφατα χώρισα από μια μεγάλη σχέση και προσπαθώ να συνεχίσω τη ζωή μου.Έχεις βιώσει λοιπόν τον απόλυτο έρωτα;Βέβαια και τον έχω βιώσει, έχω νιώσει να καίγεται η καρδιά μου από τον έρωτα και εύχομαι να ξανασυμβεί σύντομα.
ultragreek