«Δεν είμαστε φίλες με την Βάσια Λόη»

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010 |

stamatina


Για την κόντρα της με την Βάσια Λόη μίλησε η Σταματίνα Τσιμτσιλή σε ραδιοφωνική εκπομπή, αλλά και για το γεγονός ότι η ξανθιά παρουσιάστρια δεν την κάλεσε στον γάμο της.
Η Σταματίνα δήλωσε: «Αυτή η κόντρα πια έχει γίνει σαν τα "Μυστικά της Εδέμ". Πραγματικά! Εγώ δεν έχω κόντρα με κανέναν και ποτέ δεν είχα.
Από κει και πέρα, καταλαβαίνω ότι δημιουργήθηκε μια ολόκληρη κουβέντα από τη στιγμή που έγινε γνωστό ότι δεν προσκλήθηκα στο γάμο της Βάσιας. Το κατανοώ αλλά δεν μπορούμε να είμαστε όλοι φίλοι στην τηλεόραση»
Στην συνέχεια είπε: «Μιλάμε...δεν θα πιάσουμε και ψιλή κουβέντα, δεν θα πούμε για τα προσωπικά μας αλλά εννοείται πως θα μιλήσουμε. 
Πιστεύω ότι δεν εννοούσε εμένα τον "τελευταίο". Ελπίζω, ότι δεν εννοούσε εμένα... δεν είμαι και μέσα στο μυαλό της. Ελπίζω ότι με εννοούσε στο δημοσιοσχετίστικα, που είπε ότι: "δεν θα καλούσα ανθρώπους λόγω δημοσίων σχέσεων". Τώρα τι να πω...δεν ξέρω».
Τέλος η Σταματίνα Τσιμτσιλή δήλωσε για τον γάμο της Βάσιας Λόη και για την πρόσκληση που ποτέ δεν της έγινε: «Δεν με πείραξε, αλήθεια. Μπορεί μέσα μου ένα κομμάτι μου να περίμενε ότι ίσως να λάμβανα κοινωνικά μια πρόσκληση, γιατί φιλικά, δεν είμαστε φίλες και το 'χω πει και εγώ σε συνέντευξή μου. Μπορεί ένα κομμάτι μέσα μου λοιπόν να περίμενε πως κοινωνικά, μπορεί και να με προσκαλούσε, να προσκαλούσε κάποιους ανθρώπους της εκπομπής, αλλά το σέβομαι από την άλλη. 
Ίσως και εγώ στη θέση της το ίδιο να έκανα. Δηλαδή, αν η κοπέλα αποφάσιζε ότι θέλει να έχει μαζί της τους φίλους της, το καταλαβαίνω, δεν το παρεξηγώ, δεν είμαστε φίλες, όντως».
Μα καλά ρε κορίτσια τι σας χωρίζει και δεν τα βρίσκετε κάποιος άντρας η  κάποιος τοίχος??!!!! 
panoramapress.gr