Η Ρ. Αντωνίου αποκαλύπτει τις αιτίες τους χωρισμού της

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010 |


Η Ρία Αντωνίου μιλά για πρώτη φορά στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» για τα αίτια του χωρισμού της από τον Ηλία Πανταζόπουλο, αλλά και για τις καυτές φωτογραφίες της που βγήκαν στη δημοσιότητα.Η Ρία ξεκαθάρισε από την αρχή ότι δεν θέλει να μπει σε λεπτομέρειες για τα αίτια του χωρισμού της, παραδέχθηκε όμως ότι υπήρχαν τον τελευταίο καιρό αρκετά καβγαδάκια που οδήγησαν στο τέλος της σχέσης τους.
«Ήταν λάθος μου που εξέθεσα στη δημοσιότητα τη σχέση μου. Βέβαια μου άρεσε γιατί ήταν κάτι αληθινό και ωραίο και δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα, με κολάκευε, αλλά το έχω μετανιώσει. Θα μπορούσα να έχω προστατέψει τη σχέση μου περισσότερο», λέει τώρα η Ρία.
Πάντως ύστερα από δύο χρόνια θα κάνει διακοπές μόνη με τις φίλες της και όπως είπε αυτό είναι κάτι που της είχε λείψει πάρα πολύ.Από το περιβάλλον του Ηλία πάντως υποστηρίζουν ότι τα προβλήματα στη σχέση τους υπήρχαν εδώ και δύο μήνες. Ένας τσακωμός στην Κύπρο και μάλιστα μπροστά στα μάτια φίλων και γνωστών, ήταν απλώς η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι τον τελευταίο καιρό το ζευγάρι απέφευγε τις κοινές εμφανίσεις, ενώ ο Ηλίας δυσανασχετούσε με τις επαγγελματικές επιλογές της συντρόφου του.Τώρα φίλοι και γνωστοί προσπαθούν να τους φέρουν και πάλι κοντά, πράγμα δύσκολο, αφού και για τους δύο το θέμα έχει λήξει.
Όσον αφορά τώρα στις επίμαχες φωτογραφίες που δείχνουν τη Ρία γυμνή στο μπαλκόνι ξενοδοχείου στην Κύπρο, το γνωστό μοντέλο είναι ψύχραιμο.«Ήταν κάτι που με σόκαρε. Πιο πολύ στενοχωρήθηκαν οι γονείς μου. Σοκαρίστηκα, αλλά εντάξει δεν έγινε και κάτι κακό»!!!!!!
Αχ βρε το κορίτσι δεν κατάλαβε πως ήταν τσίτσιδο  
πηγή:star.gr