«Θεωρώ τη Ρούλα Κορομηλά μητέρα μου»

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010 |

Για δεκαπέντε μήνες ήταν μόνη, αλλά «από το περασμένο καλοκαίρι νομίζω έχει έρθει πάλι ο έρωτας. Είμαι πολύ καλά, και αυτό έχει σημασία, να κρατάνε τα καλά πράγματα». Μόνο για τον έρωτα λοιπόν θα έφτανε στα άκρα. «Τα δίνω όλα και μου έχει συμβεί όσες φορές έχω ερωτευτεί στη ζωή μου. Και πριν από επτά χρόνια που ερωτεύτηκα πρώτη φορά, έλεγα η επόμενη δεν θα είναι το ίδιο, αλλά τελικά η κάθε φορά είναι πιο δυνατή από την προηγούμε νη. Το δύσκολο είναι η αγάπη. 
Ωστόσο είμαι τυχερή γιατί έχω ζήσει έρωτες και τώρα ζω την απόλυτη αγάπη, που είναι το πιο σπάνιο να σου συμβεί, πραγματικό θείο δώρο».

Πώς έχει αντιμετωπίσει τους χωρισμούς; «Αν κάποιος είναι μαζί σου και θέλει να φύγει, τον αφήνεις. Αν ερωτευτεί ένα άλλο πρόσωπο, σημαίνει ότι ποτέ δεν ήταν ερωτευμένος μαζί σου. Άρα το να προσπαθήσεις να τον διεκδικήσεις με κοινοτοπίες δεν αξίζει».

«Αν μου γίνει πρόταση να τραγουδήσω στο Greek Idol θα το κάνω με μεγάλη χαρά και τιμή. Εξάλλου η Ρούλα Κορομηλά είναι εκείνη που μου άνοιξε την πόρτα της επαγγελματικής μου πορείας και τη θεωρώ “μητέ­ρα” πολλών καλλιτεχνών, δική μου σίγουρα είναι, και την ευχαριστώ πάρα πολύ» λέει η Ειρήνη και παραδέχεται ότι αν ξεκινούσε τώρα, φυσικά, και θα έπαιρνε μέρος σε ένα τέτοιο τάλεντ σόου. «Όπως τότε στο Μπράβο. Πίστευα ότι έχω φωνή και πήγα με την ψυχολογία ότι θα με ακούσουν και αν με απορρίψουν, τουλάχιστον θα έχω προσπαθήσει».
Αντε και υοθέτηση να ευχηθούμε και μείς στην Ρούλα ώστε να γίνει μητέρα της στ`αλήθεια 
yupi.gr